من نمیدونم چرا نمیترسم و استرس ندارم حتی بهش فکرم نمیکنم حتی برام مهم هم نیست
تنها نیستی منم از ترس ریدمانم🫤😁🤣🤣🤣 فعلا هم معلوم نیست طبیعی هستم یا سزارین از جفتش میترسم
منم نمیترسم توکلم بر خداست اتفاقا ذوق و شوق نینیمو دارممم ولی دوست دارمم سر همون تاریخمم زایمان کنم🥺💙 دارم برا اون روز لحظه شماری میکنم
همه همینن خوب چه طبیعی چه سزارین چالش خودشو داره
ب مشاوره بهداشتتون مراجعه کن کمکت میکنه
دقیقا منم اونم طبیعی
من فردا سزارین میشم امروز از استرس اونقدر استفراغ کردم نگو🥲🥲🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.