خیلی از زایمان میترسم چیکار کنم 😭

۷ پاسخ

من نمی‌دونم چرا نمی‌ترسم و استرس ندارم حتی بهش فکرم نمیکنم حتی برام مهم هم نیست

تنها نیستی منم از ترس ریدمانم🫤😁🤣🤣🤣 فعلا هم معلوم نیست طبیعی هستم یا سزارین از جفتش میترسم

منم نمیترسم توکلم بر خداست اتفاقا ذوق و شوق نینیمو دارممم ولی دوست دارمم سر همون تاریخمم زایمان کنم🥺💙 دارم برا اون روز لحظه شماری میکنم

همه همینن خوب چه طبیعی چه سزارین چالش خودشو داره

ب مشاوره بهداشتتون مراجعه کن کمکت میکنه

دقیقا منم اونم طبیعی

من فردا سزارین میشم امروز از استرس اونقدر استفراغ کردم نگو🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان جوجو💙👶 مامان جوجو💙👶 ۲ ماهگی