من دعا دعا میکنم دردم کلا نگیره زایمانم سزارین باشه
ولی من دوست دارم همش میگم خدایا بچم بچرخه طبیعی زایمان کنم
منم میترسم دیت ب دامن همه چیز شدم فقط برم سزارین
نترس طبیعت بدن ما واسه طبیعی ساخته شده
منم ميترسم😢😢
همه میترسیم ولی اولو اخرش تموم میشه
سزارین کن
سلام منم میترسم آخرین بار خدا رو شکر بریچ بود ببینم فردا هم هنوز بریچ هست که سزارین اجباری بشم به امیدخدا
وای منم
منم میترسم انشالله که بریچ باشه نینی بری سز اجباری
همه میترسیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.