بچم سفالیک بود چیکار کنم بریج شه ؟؟از طبیعی میترسم😔

۹ پاسخ

میگن سوره انشقاق برای زایمان آسان مؤثره
برای آرامش قلبت بخون انشالله خدا کمک کنه زایمان خوبی داشته باشی عزیزم
ب چیزای مثبت فکر کن ب وجودش تو زندگیت ب اینک مادر شدی و قراره کلی لحظات متفاوت و شیرین رو رقم بزنید ب لحظه ای ک میزارنش تو بغلت
سعی کن استرسو از خودت دور کنی ترس و استرس فایده نداره
ب خودت افتخار کن ک تا ب این جای مسیر تونستی بیای و دیگ چیزی نمونده و از این ب ب بعدشم میتونی 🌹
انشالله هر چی ب خیر و صلاحته برات پیش بیاد

من بریچ هست اما دوست دارم سفالیک شه طبیعی زایمان کنم ک 😂

حالا من دوستدارم سفالیک بشه که دوباره بتونم طبیعی بیارم... 😑

منم سفالیکه سز اختیاری بشو

عزیزم بریچ امکان داره بشه سفالیک ولی سفالیک دیگ نمیشه بریچ

از منم سفالیک هستش 😔
به دکترم گفتم از کی منتظر زایمانم باشم گفت از همین 28خرداد
وای نگم براتون اینقدر استرس دارم نگم براتون ولی همه میگن زیاد درد نداره اگه از اول ماه 9ورزش و پياده روی داشته باشی

منم فردا زایمانمه و بچم سفالیکه انقده میترسم ودرحال سکتم همش میگم کاش منم سزارین میشدم

خودش باید برگرده کاری نمیشه

برو سز اختیاری

سوال های مرتبط

مامان نازنین فاطمه مامان نازنین فاطمه هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی