من خودم از سزارین که حرفشم میزنن میرینم به خودم طبیعی هم از دردش میترسم ولی باز طبیعی ترجیح میدم به سزارین
من واقعا از اینکه سزارین بودم راضی ام واقعا بازم برگردم عقب سزارین رو انتخاب میکنم ولی اینم بگم که باید ببینی بدنت با کدوم سازگار تره عزیزم اگه نمیتونی بری سزارین ورزش کن و ماما همراه بگیر الان برو تحت نظر ماما همراه قرار بگیر قشنگ بهت میگه چیکار کن چیکار نکن
امیدوارم زایمان راحتی داشته باشی 🥰
حتی دتوانی میله به طبیعی بت به براستی اشتباهه
هیچ مکه پچو سزارین اختیاری به قسم دکی بخدای ریسکیش زوره امن احان پیشگریش ناکم حامله نابموع رگی رحمیان بریم پارگیم دا
عزیزم سعی کن حتما یه ماماهمراه خوب داشته باشی این خودش کلی از ترس و سختی زایمانت رو کم میکنه. دکتر هم اگر کسی باشه که خودش سر زایمانت بیاد خیلی خوبه.
از ورزش غافل نشو خیلی خیلی موثره تو روند زایمانت،معلوماتت هم ببر بالا در مورد تنفسهای موثر تو زایمان تحقیق کن اینا همشون کمک کنندهاس.
مگه نتکوت سزارینی؟
تنها کاری ک میتونین بکنین اینه ک نترسین
ایلو یادی بخیر خومم وبیرهاتوه🥲
اگه بوت جبج دبه سزارین که واقعا ارزشی هیه
من سزارین اورژانسی شدم
خدایی راحت بودم فقط ورم شکمم بد مونده
شرایط سز نداری؟
عزیزم نترس اینقدر که از طبیعی بد حرف میزنن ترسناک نیست برو من تجربه زایمان طبیعی رو گذاشتم بخون
😁تخم بزاریم؟
بنظرم بچو سزارینی نامهوه نا امیدت بکم یا دلت ناخوش کم ولی بخدای بوتومه تواو له بین دچی امن قت قتم لبیر ناچیتوه چه عذابکم دیت زایمانکم هیچ دوایه بخیە کانم کوشتمی ۳۷ دنکم خوارد الانیش خو ناتوانم بو دستشویی دانیشم 🤦🏻♀
منم میترسم چون یه بار تجربه ش کردم
اینبار میخوام برم سزارین اختیاری
من سزارین اختیاری بودم
صدبار برگردم به عقب
انتخابم سزارینه
ولا بچو سزارین
عزیزم هردو نوع زایمان هم درد داره هم عوارض ولی طبیعی بعد یه مدت بر میگردی حالت اولیه ولی سز باید تا عمر داری مراقبت کنی ...اگه ورزش ها مناسبش انجام بدی وماما همراه داشته باشی ارزش داره که طبیعی زایمان کنی ....من مامانم 29سال پیش سز شده هنوز تا یچیز سنگین بلند میکنه یا دستش کشیده میشه میگه جای بخیم میسوزه
هیچ وقت زایمان طبیعی مکه ل امنوه ب اتونصیحت دمریوزندودبیوه بخدای
عزیزم وقتی این همه خانم از پسش بر اومدن ایشالا تو هم میتونی، از الان بهش فکر نکن، همه از زایمان طبیعی تجربه بدی ندارن، خیلیا اولی رو طبیعی اوردن میگن دومی هم 100% طبیعی میاریم. ایشالا ب سلامتی بچه رو بغل میگیری و کیف میکنی
منم همینطور
نترس اخرش خیلی حال میده من سر اولی انگار دنیا بغلم کرد ولی گذاشتنش تو بغلم انگار دوباره به دنیا اومدم خدا بغلت میکنه اون لحظه
وای که چقد دلم میخواد طبیعی بودم ولی بچه اولم سز شدم اگه دکتر منع نکنه میرم طبیعی ، البته اگه دهانه رحمم باز بشه اگه باز نشه باز سز 😢😢 درد داره ولی بخدا می ارزه . من برا سز هم خیلی درد کشیدم ولی باز بدن با بدن فرق داره
اگه سزارین اختیاری میتونین برین برین سزارین اگه نه اینهمه مردم میرن زایمان طبیعی شما هم ماما همراه بگیرین تا زایمانتون راحت بشه
منم میترسم🥹
ولی من همیشه به خودم دلداری میدم میگم قرار نیست که بمیرم از این درد پس تموم میشه من از پسش بر میام بدن من برای همین کار ساخته شده
بیخیال باش عزیزم منم اولش میترسیدم الان نه چون آخر درد قراره بکشیم پس استرسش هم از الان بکشیم که چی بشه🥲😂
من که سزارین اختباری کزدم راحت
منم میترسم دقیقا و موندم برم سزارین یا طبیعی میگن دوتاش مثل همه سزارین بعدش دردی داری طبیعی همونجا عوارضمکلی داره سزارین😖😖
بهش فک نکن
توکل به خدا بکه خدا گوریه
برو سزارین 😬
دور از شما منم عین سگ میترسم
برو سزارین🫠نمیتونی اختیاری بری؟
منم😢😢
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.