۷ پاسخ

من تجربه ی جفتشو دارم سزارین خیلی بهتر بود برای من...
البته بدن با بدن فرق داره

سزارین اصلا نمیفهمی من شبانه روز گریه میکردم ولی اگه بازم برگردم عقب صد در صد سزارین‌چون عالیه

طبیعی رو نمیدونم ولی سزارین اصلا ترس نداره نترس

طبیعی هم اونجوری که میگن نیست منم خیلی آدم مضطربی ام هر روز میترسیدم به جایی رسیدم که نمی‌خواستم اصلا دردام شروع شه ولی وقتی شروع شد و زایمان کردم فهمیدم اصلا اونی که فکرش رو می‌کردم نیست و خیلی خوب بود خدا رو شکر اگه لگنت خوبه طبیعی باش من که راضی بودم حتی ماما همراه هم نداشتم

سزارین اصلا ترس نداره من توی اتاق عمل ک بودم خداروشکر میکردم که طبیعی انتخاب نکردم ،همه میگفتن بعدش سخته اما بنظرم سختش دو روز اوله اونم با شیاف قابل تحمله

هعی 🥲هممون میترسیم حتی منی که بچه دوممه

طبیعی یا سزارین ؟

سوال های مرتبط