دیگه دعوانکن
من از وقتی باردار شدم دعواهامون بیشتر شد
سعی کن زیاد جوابشو ندی فقط آرامش خودت بهم میریزا
ولی دخترا
من قبلنا همش فکر میکردم منم که تو زندگی مشکل دارم ولی الان که میبینم همه تو زندگی یک مشکلی دارن واقعن
سعی کن سر به سرش نزاری چون تجربه کردم میگم بزار هر کار میکنه بکنه تو بارداری تو فقط فکر خودت و کوچولو تو راهی باش
آره خیلی تعصیر میزاره من تو بارداریم آنقدر دعوا میکردیم حتا میزد منو زود تر موعدم به دونیا آمد دخترم تو 36هفته دردم گرف
اصلا فرض رو بزار رو اینکه نفهمه
والا من خودم بعد دعوا انقد میلرزموطپش قلب میگریم و حالم بده خب معلومه رو اون طفل معصوم اثر داره دیگه😔
بله گلم
اره میکن از ۱۸ هفتگی میفهمه🥲
والا من چند روز پیش دعوای شدیدی گردم اصلا نمیتونستم داد نزنم نمیشد سکوت کنم دو روز بچه خوب تکون نمیخورد خیلی نگرانش بودم
جنین کلا همه چیو میفهمه عزیزم
در واقع دعوا رو که نمیفهمه
اون احساساتی که شما داری روی بچه تاثیر میزاره
مثلا شما غمگین باشی
عصبی . ناراحت و حرص بخوری یا استرس
اینا روی بچها تاثیرات منفی میزاره
من از وقتی باردارشدم دیگه رابطمون بهترتر شده از قبل دعوا نمیکنیم اما تا قبل بارداریم همش سر ننه کثافطش دعوا داشتیم
بله دیگه اون کاملا میشنوه
بله و کاملا روش تاثیر میزاره
ما هرشب دعوا داریم انگار شوهرمم حامله اس
بله
من رفته بودم تولد آهنگ زیاد بود بخدا انقد این بچه تکون میخورد که
نمیدونم هرروز دعوا میکنیم 😂
ماهم خیلی باهم بحث میکنیم حوصله ندارم اعصابم خورد میشه نمیدونم بچم اذیت میشه
بله که میفهمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.