اره بخور کمی تاثیر داره ولی بیشتر خودت چاق میشی 😁 سعی کن تغذیت بیشتر پروتین دار باشه
برای من ۷۰۰گرم تقریبابیشترشدتو۱ماه وخورده ای
اره از هفته ۳۰اگ لازم باشه دکتر میده
از خودت نخور
من شنیدم برا وزن بچه نیس برا شیر اومدن تو سینه هست
منم شنیدم از ۲۹ میخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.