تو هفته های شما طبیعیه منم همینطوری بودم
اره اره😂
آره گلم این احساس منم تا ۱۴ هفته داشتم الان بهتر شدم اصلا نگران نباش توکل به خداا کن و استرس نگیر انشالله خیره
ارههههه🤣تا صدای قلبشو نشونویم باورمون نمیشه🥲
اره طبیعیه
اره من تا 9هفته همش این دردای گرفتگی پریود داشتم همش حس میکردم الان خون میاد
طبیعیه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.