برا منم میگفتن شوهر کنی درد پریودی میره بعد گفتن بچه بیاری والا تا الانه که الانه هست باهم 🤣
قبل زایمان یه روز درد میکشیدم الان ۷ روز درد میکشم بچه اولم طبیعی هست دومی سزارین
من قبل بارداری درد خفیف داشتم بعد زایمان اونم ندارم خداروشکر
چنروز بعد پریود شدین؟
منم خیلی شدید درد دارم انگار دوباره سزارین شدم حتی از درد سزاریم بیشتر بود اولین پریودیم
من که درد ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.