خرما از چند ماهگی مجازه ؟؟؟؟
برا رفلاکس بد نیس؟

۵ پاسخ

از هفت الی هشت مجازع

خوبه برا رفلاکس هم خرما...من داخل فرنیاش میریزم ک شیرین شه خوشمزه هم میشه

من دوهفته بعد کمکی با تست حساسیت با غذاش مخلوط کردم البته پختم

۴۰ روز بعد شروع غذای کمکی

یه سر به کانالمون تو روبیکا بزن مطمئنم کمکت میکنه🤩
پر از ایده غذایی
غذاهای متنوع و اماده کودک
سالم و مفید👌🏻🥰
کانال
@ninipaz404
پیوی
@nini_paz404

سوال های مرتبط

مامان هانا🍒 مامان هانا🍒 ۱ سالگی
مامان دخترنازم مامان دخترنازم ۱ سالگی
مامان فندق مامان فندق ۱۷ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱۵ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان ارتمیس مامان ارتمیس ۷ ماهگی
مامان عاطفه مامان عاطفه ۱ سالگی
مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 ۱ سالگی
مامان یسنا و یاسین مامان یسنا و یاسین ۱۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۱ ماهگی
مامان 🩷ماه من🩷 مامان 🩷ماه من🩷 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۵ ماهگی