مامانا پوشک چند میگیرین؟؟ گرون شده باز😤

۵ پاسخ

خدا براشون نسازه نابود بشن هرکی گرونش کرد
اینطوری پیش بره باید کهنه ببندیم

وال تو گهواره دیدم سایز۴ مولفیکس شده ۱۱۰۰
البته تو شهر ما هم پیدا نمیشه فک کنم بازم می‌خوان گرون کنن
نمی‌دونم چرا کسی نظارت نمیکنه آخه مگه کالا لوکسه انقد گرون

۶۷۰ گرون شد

نه دیگه یبار به اندازه کافی گرون شد.دوباره نشد.
من مولفیکس ۳۳۰_۴۰ میگرفتم.
الان شده ۶۷۰

۷۶۰

سوال های مرتبط

مامان دو تا جوجه ❤️ مامان دو تا جوجه ❤️ ۱۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی👼🏻 مامان جوجه طلایی👼🏻 ۱۷ ماهگی
مامان آرِن👶🐥💕 مامان آرِن👶🐥💕 ۸ ماهگی
مامان محمد و علی مامان محمد و علی ۱۰ ماهگی
مامان رادمان مامان رادمان ۱۰ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی