خانومای همدانی سونو بحیرایی یا پرتو یا ازندریانی کدومش خوبه

۷ پاسخ

پرتو خوبه ازندریانی زیاد دقت نمیکنه

من از اول رفتم بحیرایی
عالیه

بحیرایی
خیلی دقیق و خوش اخلاقه

ازندریان گزش خیلی گرانه

من فقط بحیرایی رو خوشم اومد نوری میمونس سگ

من فقط علی نوری رو قبول دارم

بحیرایی رو رفتم خیلی خوبه و خوش اخلاق

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل سرخ 🌸 مامان 🌸گل سرخ 🌸 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وسوم بارداری