مامانا شماازچندهفته ساک نی نیتون رو آماده کردین؟

۱۲ پاسخ

از ۲۰هفته من ساکشو بستم🤣🤦🏻‍♀️

من بستم خیلی وقته گذاشتم تو کمد🥹😂

نبستم‌من که🫤

من که هنوز نبستم یعنی هیچ کار نکردم

من ۳۸ هفته بستم عزیزم

35هفته

من ۳۴ اماده کردم وای از روزی ک بستم استرس گرفتم نکنه زودتر بیاد😂

من 35/هفته آماده کردم

۳۴ هنوز خبری نیس

چه چیزایی میخوای بزاری توی ساک؟

والا سر دخترم زود بستم.. بچه اول مامانم زودی همه چی خریده بود.. این هنو لباس براش نخریدم ک بخام ساک ببندم😂

من امروز میخوام ببندم😅

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهور مامان آقا ماهور ۱۳ ماهگی
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی