عادیه منم امروز ۴ماهگی دخترمو زدم دهنم سرویس شد کمپرس سرد تن تن بزار
پس بهداشت گفت پاراکیددوبرابروزنش نده هرچقدوزن داره اونقدبده
شربت پاراکید دوبرابر وزنش هر ۶ ساعت بده ۲۴ ساعت اول کیسه یخ بزار یا آب سرد که ورم نکنه۲۴ ساعت دوم کیسه آب گرم بزار یخ خواستی بزاری توی نایلون بزار دور نایلون پارچه بپیچ هر ۱ ساعت ۴ ۵ بار بزار ک ورم نکنه
تب میکنه بچه ت تا ۳ روز بیقراری میکنه طبیعی بعد ۳ روز خوب میشه
طبیعیه...کمپرس سرد بزار اما نه خیلی که یخ کنه.امروز کلا ۳ ۴ بار بیشتر نذار.از امشب تا فردا شب هم کمپرس گرم بذار.پاشو قنداق کن زیاد تکون نده.بیشتر هم تو بغل بگیرید تا حس ارامش بگیره.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.