مامانا قند ناشتا و دوساعت دادم ببینید خوبه

تصویر
۶ پاسخ

خوبه ...

عالیه عزیزم

اره عالیه خداروشکر
ولی رعایت کن بازم

خوبه عزیزم
مال من قبل ناشتا 64 بود ی ساعته 161 بود ک بالا رفت خیلی😒 شما پودر قند استفاده کردید یا صبحانه؟

فک میکنم اوکیه
منم امروز آزمایش دادم
دو شنبه جوابش میاد امیدوارم اوکی باشه

اره عزیزم خداروشکر خوبه

سوال های مرتبط

مامان پنـاه‌جانمـ🌿🫧 مامان پنـاه‌جانمـ🌿🫧 ۴ ماهگی
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان لیا و نخود مامان لیا و نخود هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی