۱۱ روز تاخیر چرا اخه🥲

۵ پاسخ

ببین شاید از استرس و اضطرابه منم شده تاحالا از استرس پریود نشدن ۱۰ ۱۲ روز عقب افتاده

مبارکههه😂❣️

منم ۴ روز تاخیر دارم . دو سه ماهی سرتایمش میشدم باز این ماه تاخیر افتاد

تست بزنید

کانال غذای کودک در روبیکا .🍲💕.
@food_babyy

سوال های مرتبط

مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی