ویساتاین میگن هاله کاذب میده
ویتاساین
بنظرم نباشی نمیزنه طبق تجریه ۲ سال من هچوقت حتی دریغ از یک هاله نزده بود موقع بارداریم هاله زد و درس بوود شانسیه دیگ
هیچ مارکی بهتر از مدیکور نیست
مارک درکا من زدم الکی هاله انداخت
ونسلتو برا من مثبت بود هاله خیلی پر رنگ ولی باردار نبودم ویتاساین هم یه هاله ی کوچیکه داشت
مارک بتا افتضاح ترینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.