من هنوز دارم برا سیسمونیشو
۵ تا تا الان خریدم و البته الان بخاطر آلرژی پوستی با صابون بدنشون میشورم
من برای سیسمونیش دوتا گرفتم یکی خونه خودم یکی مامانم یکسال تقریبا موند دوباره گرفتم
تا الان یکی تموم کرده یکی هم نصفه یکی هم خریدم استفاده نکردیم هیچ
من چون شامپو بزرگ خریده بودم هنوز همون اولی رو دارم
از وقتی دنیا اومد پنج تا اینم دیگه آخراشه
شامپو سرشو هنوز دارم شامپو بدنش ۹ ماهش بود یکی دیگه گرفتم
از تولدش تاالان ۳ تا خریدم
برا بچه من تقریبا ی سال
من تا الان ۳تا چیکو تموم کردم
چهارمی رو یکماهه باز کردم
چجوری همه نوشتن هنوز از سیسمونبا دارن یا دوتا گرفتن😑
بستگی ب سایز و حجم موهای کوچولوتون داره
خیلی زود
چون همیشه نصفش میره برا کف بازی 😁🤪
تا اللن ۳ تا خریدو
از اول تولدش تاحالا فک کنم ۳ تا شامپو گرفتیم فقط.
شامپو بدن هر ۳٫۴ ماه میخرم ولی شامپو سر یکی خریدم حجمشم زیاد نیست ۴٫۵ ماهیه استفاده میکنم هنوز کلی داره
بستگی ب سایزش داره
کانال غذای کودک در روبیکا .🍲💕.
@food_babyy
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.