آنومالی چندهفته باید رفت دقیقتره؟

۱۲ پاسخ

از ۱۸ هفته تا ۱۸ هفته و ۴ روز بهترین موقعیته

دکتر بمن گفته ۱۸هفته و ۱روز برم

به من دکتر سونوگرافی موقع ntپیشنهاد ۱۸ تا ۲۲نوشته

۱۸ هفته

بین ۱۸ هفته تا ۲۰ . من خودم صبرکردم ۱۹ هفته برم که دقیق تر باشه

خواستی بری برو کاووسی بهترین

عزیزم ۱۸ هفته و چهاروز

عزیزم آنومالی هر چی دیرتر بری دقیق تر هست. اما بخاطر مساله سقط قانونی در کشور ما میگن قبل از اتمام هفته ۱۸ باید انجام بشه.
معمولا هجده هفته و دو روز رو پیشنهاد میدن.

18

به منم گفت وقتی رفتی تو 18هفته بیا

میگن ۱۸ هفته و یک روز بهترین زمانه

من ۱۸ هفته‌وسه روز رفتم
بهترین موقع

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولو👶🏻 مامان فندق کوچولو👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 💙💙🩷🩷 مامان 💙💙🩷🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان pari مامان pari هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شهرزاد و نخودی مامان شهرزاد و نخودی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مانیار مامان مانیار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نازگل مامان نازگل هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گیسو، آیسو مامان گیسو، آیسو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد