شما موی چهل روزگی بچرو میزنین؟ من روز چهل کچلش میکنم

۷ پاسخ

نه من نمی‌زنم

نه من نمیزنم دوست ندارم🥲

وااای بچه طفلی
گناه داره
کچل کردن بچه رو هیچوقت درک نکردم 🙃

سر پسرم زدم تا یکسال کچل بود بچم
سر دخترم اصلن نزدم موهاشم انقد بلند و پر هس

نه بابا بزار بمونه تابستون سردش میشه گناه داره

نه

هرکی و رسمش

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی