شما تا چهل روزگی بچه هیحا نرفتید؟؟

۱۱ پاسخ

اگه مجبور نیستی نرو.
من دو سری رفتم بلانسبت ببخشیدا ب غلط کردن افتادم.
بچه سالمه سالم بود، یهوووو پاشد چنان جیغی میزد تا دوساعت فقط درگیر آروم کردن بودیم، آخر از نفس افتاد خودش خوابش برد.

بنظرم اشتباهه، لابد قدیمیا ی چیز میدونستن

برو بیرون بزار بیست‌روزش بشه

ما بیرون میرم خونه کسی نمیریم

چرا میرم خیابون فقط خونه کسی نرفتم

تا ده روزگی نرفتم ب بعدش همه جا رفتم

من ک‌میرم

من از همون اول همه جا رفتم

خونه مامانم رفتم
اما همینکه چهلم رو رد کردیم ۵ تا مراسم پشت سر هم رفتیم

سلام جایی که مجبوربودم رفتم وگرنه مجبورنبودم نرفتم

من همین الان میخوام برم بیرون خخخ

خرافاته

سوال های مرتبط

مامان سامیار.مهرسام🩵 مامان سامیار.مهرسام🩵 ۱۱ ماهگی