اگه مجبور نیستی نرو.
من دو سری رفتم بلانسبت ببخشیدا ب غلط کردن افتادم.
بچه سالمه سالم بود، یهوووو پاشد چنان جیغی میزد تا دوساعت فقط درگیر آروم کردن بودیم، آخر از نفس افتاد خودش خوابش برد.
بنظرم اشتباهه، لابد قدیمیا ی چیز میدونستن
برو بیرون بزار بیستروزش بشه
ما بیرون میرم خونه کسی نمیریم
چرا میرم خیابون فقط خونه کسی نرفتم
تا ده روزگی نرفتم ب بعدش همه جا رفتم
من کمیرم
من از همون اول همه جا رفتم
خونه مامانم رفتم
اما همینکه چهلم رو رد کردیم ۵ تا مراسم پشت سر هم رفتیم
سلام جایی که مجبوربودم رفتم وگرنه مجبورنبودم نرفتم
من همین الان میخوام برم بیرون خخخ
خرافاته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.