نه ، بچه اگه واقعا از نظر فیزیکی میشد باید بیشتر ۹ ماه توی شکم مادر میموند . تا دو ماه اول بشدت سر و صدای زیاد و فضای بیرون براشون سنگین هست .
من ترجیح میدم مادر بودنم رو از بعد به دنیا آمدنش شروع کنم . نه اینکه فک کنم مهم همون ۹ ماه بارداری بود ....
مسئولیت بچه به همین چیزهاست دگ
من خونه مادرم و مادرشوهرم و بهداشت و ویلامون بردمش تا حالا .اونم مجبور شدم
ن من نرفتم تا دوماهگیش فقط خونه مادرم و مادر شوهرم برای سر زدن
جای خاصی نبوده که بریم هوا هم سرده جایی رفتیم بچه رو از ماشین بیرون نیاوردم ولی اعتقادی به اینکه تا ۴۰ روز بیرون نبرم ندارم واقعا
بجز دکتر جایی نبردم تا چهل روزم نمیبرم هر چند اوضاعم خوب نیست میخواستمم جایی نمیشه رفت
من فقط برا دکتر و اینچیزا وگرنه نمیبردم
بچم ۲۷ روزش بود باهاش تو سرما رفتم خرید چیزیشم نشد تو کالسکه عشق میکرد برا خودش 😂
نه فقط بهداشت و ... بردیم دیگه تا چهل جایی نمیبریم
من نبردم چون زمستون بود مریضی بود ترسیدم الان از اقواممون بچه ۲۰ روزش مریض شده از کی بستریش کردن فکر کنم یه ماه میشه
من که بردم همه جا
نه من کلا هیج جا نبردم وفعلا نمیبرم چون واقعیتش میبرم بغلشون میکنن بوسش میکنن خوشم نمیاد خودمم هیچی نمیتونم بگم
نه بابا آدم افسرده میشه من ۲۸ روزگی دراوردم سخته خونه موندن
بجز بهداشت و اینا منظورمهه
چرا نبریم مگ دلیل خاصی داره؟
من نرفتم چون کاری نداشتم وجاییم ندارم برم😄
دیگه ۳ روزگی باید ببریمشون بهداشت و متخصص
من از ۱۰روزگی بردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.