گلم دکتر ببرید
من زردی پسرم موقع تولد 9بود بعد چند روز شده بود 12. مادرشوهرم اینقد دارو های کیاهی بهش میداد. بچه رو داغون کرد . تا دوماهگی هنو زرد زرد بود و نمیزاشت دکتر ببرم .
ولی خب بنظرم دکتر ببرید. زیر دستگاه بزارید طولانی نمیشه
باید بره زیر دستگاه خطر داره
۱۳ زیاده
باید حتما بره زیر دستگاه
خودت ترنجبین بخور تند تند شیر بده اگر بتونی دستگاه بگیر بیار خونه زیرش بخوابون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.