پسرم ۴ماهگی وزن۷کیلوقد۶۲....گفتن کمه😔

۱۱ پاسخ

عزیزم وزن بچه ات عالیه من دخترم یک سالشه 8 کیلو

وزنش خوبه شاید قدش کم بوده

وااا مگه تولدش وزنش بالابود؟

چرت گفتن
من پسرم ۶ ماهشه ۶ کیلوعه

خوبه الکی میگن قدش شاید شاید یه کم کم باشه که اونم بچه درحال رشده هردفعه فرق میکنه

دختر من ۶۵۰۰گفت خیلی نرمال و کاملا روی خط سبز نمودار بود...بهداشت اکثرا چرت و پرت میگه

پسر من ۶ ماهش تموم شده ۷ کیلوئه😂

بچه من ۶ کیلوعه ۴ ماهگی

زر زدن

تولد چقد بوده؟

وا خوبه ک کی گفته کمه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار‌ مامان مهدیار‌ ۷ ماهگی