کیامثل من بچه هاشون فقط توخواب سینه میگیرند

۲ پاسخ

تو خاب چجوری میدی؟

پسر من
هم سینه هم شیشه رو فقط تو خواب میگیره
امروز بردم دکتر گفت رفلاکس داره😐

سوال های مرتبط

مامان جوجو

 🍭 مامان جوجو 🍭 ۱۵ ماهگی