نظرتون در مورد اسم فرنیا farniyaچیه ؟

۶ پاسخ

فَرنیا؟ قشنگه 😍 من اول خوندم فِرنیا

خیلی قشنگه منم دوست داشتم

دوسش داشتم جدیده😍

خوبه ولی اگ من دختر داشتم و اسمشو فرنیا میزاشتم همش مسخره میکردن بش میگفتن فرنی

قشنگه اما تلفظش سخته🙈

فایدین قشنگتره اسم هخامنشی هست

سوال های مرتبط

مامان لوبیا خانوم🎀 مامان لوبیا خانوم🎀 ۷ ماهگی
مامان لوبیا خانوم🎀 مامان لوبیا خانوم🎀 ۷ ماهگی
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
مامان ...... مامان ...... ۶ ماهگی
مامان گل پسراا💙✨️ مامان گل پسراا💙✨️ ۳ سالگی
مامان آراد مامان آراد ۱۳ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان ۵ ماهگی
مامان تیام مامان تیام ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷 مامان توت فرنگی🩷 ۳ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۱ ماهگی