لياليا 🙂
لیا چه نازه😍
بنظرم لیا قشنگ تره هیچ جوره اسم بچه رو شکسته صدا نمیزنن فرنیا رو فری هم میگن البته این نظر منه ❤️
فرنیا 🥳
لیا زیبا تره راحت تر میشه صدا زد
لیا👌🏻😍
فرنیا تلفظش چجوریه؟
فرنی صداش نزنن
دوتاش قشنگه بستگی به سلیقه خودت داره
کدوم پسندتان هست
فرنیا
فرنیا😍😍😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.