مامانا اسم لیا یا نورا ؟

۱۲ پاسخ

لیا.

من خودم لیا چون اسم گوگولم لیاناس☺☺☺

نورا

نورا.

نوراا😍

هردو قشنگن هر کدوم به فامیلیش بیشتر میاد بهتره🩷

شنیدم ثبت احوال دیگ لیا رو قبول نمیکنه

نورا قشنگ تره ولی خیلی زیاد شده
لیا بنظر من بهتره

لیا قشنگه نورا زیاد شده

نورا‌

نوراا

من قراره بزارم نورا😍

سوال های مرتبط

مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
مامان 🌸لنا🌸 مامان 🌸لنا🌸 ۱ ماهگی
مامان آهو مامان آهو ۱۲ ماهگی
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
مامان محیا جونم مامان محیا جونم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی 💗 مامان نینی 💗 هفته سی‌وپنجم بارداری