مامانا اسم لیا یا لنا یا إلا؟

۸ پاسخ

لیا

ما لیا انتخاب کرده بودیم ک پسر شد😂

لنا بهتره

الا خیلی قشنگه

الا.

لنا

الا قشنگه

منکه اسم دخترمو میخام بزارم لنا😍

سوال های مرتبط

مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۵ ماهگی
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لنا 😍 مامان لنا 😍 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هانا🩷 مامان هانا🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان خانوم کوچولو🩷 مامان خانوم کوچولو🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان لیا🩷☃️ مامان لیا🩷☃️ ۳ ماهگی