۲ پاسخ

پسر من هفت و نیم کیلو
ریز پ درست مهم نیس سلامت باشن و نمودارشون همیشه صعودی 😇

ژنتيكشم دخيله،دكتر پسرم گفت انتظار نداشته باش بچه ات تپل باشه چون هر دو لاغرين ،حالا اينم گفت كه چاق بودن چيز خوبي نيست

سوال های مرتبط