من دست راستم بیشتر،مخصوصا از مچ ب طرف انگشتام،دکترمیگفت بخاطر فشار ورم روی کانال عصبیه،تا آخر بارداری هم هستش،وقتی کارمیکنم دیگه دست راستم جون نداره،همشون بخاطر ورم بارداریه
من دست و پاهامو دو دقیقه ثابت نگه می دارم خواب میره🤦🏻♀️
اره عزیزم من از ۶ماهگی اینجور شدم خیلی بده. دکتر میگه چون فشار روی عصبهای مچ دست هست. طبیعی 😑
اره من دست راستم کلن بی حس میشه انگشتام از کار میفته و خیلی درد میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.