دستای شما هم خواب میره و بی حس میشه؟
دلیلش چیه؟؟

۴ پاسخ

من دست راستم بیشتر،مخصوصا از مچ ب طرف انگشتام،دکترمیگفت بخاطر فشار ورم روی کانال عصبیه،تا آخر بارداری هم هستش،وقتی کارمیکنم دیگه دست راستم جون نداره،همشون بخاطر ورم بارداریه

من دست و پاهامو دو دقیقه ثابت نگه می دارم خواب میره🤦🏻‍♀️

اره عزیزم من از ۶ماهگی اینجور شدم خیلی بده. دکتر میگه چون فشار روی عصبهای مچ دست هست. طبیعی 😑

اره من دست راستم کلن بی حس میشه انگشتام از کار میفته و خیلی درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان الیناکوچولو👸❤️ مامان الیناکوچولو👸❤️ ۷ ماهگی