۴ پاسخ

اره چایی خوبه

آب جوش خیلی‌ خیلی‌ خوبه

چایی کمرنگ نمیدونم ولی چای شیر افزا من سر دوتا پسر دوروز شیر نداشتم چایی میخوردم شیر میکردم

اره منم شنیدم

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی💙 مامان امیرعلی💙 ۵ ماهگی
مامان بُرنا مامان بُرنا روزهای ابتدایی تولد