۵ پاسخ

برای پاهاش نگران نباش چیزی نیست

نه قبلش اینجوری بود یک هفته میشه اصن جوراب ندارن ت خونه الا نیم ساعت بیرون رفتم همین زیادم بیرون نمیرم

ببرش دکتر
اره ورم داره

شاید بخاطر جوراب باشه ،شاید کش‌جوراب واسش خیلی محکمه

اون رده ها هم رد جورابها تازه از بیرون اومدم اون یکی پاش یه خط بزرگ داره چرا

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجه و🤰🏻 مامان جوجه و🤰🏻 ۱ سالگی
مامان منیم بالام 🧸🤎 مامان منیم بالام 🧸🤎 ۸ ماهگی
مامان علیسان کوچولو مامان علیسان کوچولو ۴ ماهگی