۶ پاسخ

عزیزم شما درست رو چکار کردی؟

نه بحث شیرکم میشه نیس وقتی چیزی نخوری س
شیرت بدمزه میشه بچه نمیخوره

اگه شیرتون کمه بهتره نگیرین اگه فقط شیر مادره .
شیرخشک که مادرا باید بگیرن .
اونایم که خیلی شیر شون زیاده .بازم بگیرن کم نمیشه

ن متاسفانه 🥲بخاطر شیردهی

من یه روز میگیرم اگر بتونم تمامشو میگیرم اگر نتوستم که هیچی

نه من که نمیگیرم

سوال های مرتبط