عزیزم شما درست رو چکار کردی؟
نه بحث شیرکم میشه نیس وقتی چیزی نخوری س
شیرت بدمزه میشه بچه نمیخوره
اگه شیرتون کمه بهتره نگیرین اگه فقط شیر مادره .
شیرخشک که مادرا باید بگیرن .
اونایم که خیلی شیر شون زیاده .بازم بگیرن کم نمیشه
ن متاسفانه 🥲بخاطر شیردهی
من یه روز میگیرم اگر بتونم تمامشو میگیرم اگر نتوستم که هیچی
نه من که نمیگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.