از چندماهگی مجازه به دخترم لاک بزنم🤭🥹😍

۷ پاسخ

گفتن ۷ سال بچه های الان همه دارن میرن ژلیش کاشت ناخن دخترم چهارسال داره خودش هست با لاک هاش و هر کسی میبینه که کاشت انجام داده میگه چرا منو نمیبری

وااای منم اینقدر دوست دارم لاک بزنم لحظه شماری میکنم واسه اون روز

۷ سال به بعد

وااای حالا واجبه😁

یاخدا ولکن بابا همش ضرره

لاک برای آدم بزرگام ضرر داره چه برسه به نوزاد چند ماهه

هفت سالگی

سوال های مرتبط

مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 ۴ ماهگی
مامان ✨امیر و بهار✨ مامان ✨امیر و بهار✨ ۱۴ ماهگی
مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ ۷ ماهگی
مامان مانیسا🥰💓 مامان مانیسا🥰💓 ۱۲ ماهگی
مامان آراد🐣🩵 مامان آراد🐣🩵 ۱۱ ماهگی