۲ پاسخ

طبیعی هستش

درد زایمان درد پریودی هستش ک عهی قطع میشه و دوباره شروع میشه مثل حالت انتقاض باید ی تامی در نظر بگیری ک بفهمی مادرده یا درد زایمانه
ینی اولش مثل بیست دقیقه ست بعد میشه ی ربع ۵ دقیقههمینطور تایمش کم میشه ک باید سریع بری بیمارستان اگ اینطوری بود

سوال های مرتبط