طبیعی هستش
درد زایمان درد پریودی هستش ک عهی قطع میشه و دوباره شروع میشه مثل حالت انتقاض باید ی تامی در نظر بگیری ک بفهمی مادرده یا درد زایمانه
ینی اولش مثل بیست دقیقه ست بعد میشه ی ربع ۵ دقیقههمینطور تایمش کم میشه ک باید سریع بری بیمارستان اگ اینطوری بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.