۷ پاسخ

اره انقباض بارداری همینجوره میگیره ول میکنه

اگر نفس عمیق بکشی درده قطع میشه درصورتی ک نباید اینکار کنی تا دردت ادامه دار شه و رحم باز شه برای معاینه راحت تری

اره احتمالا.. بزار فاصله هاش کمتر شد. مثلا ده دیقه یه بار و بعد پنج دیقه یه بار بذخو بیمارستان دیگه وقتشه

بله درد زایمان

اگر هم باشه فاصله زیادی داره .
اگر ماما همراه داری بهش بگو و بپرس چ ورزش های کنی
کلا دوش آب گرم بگیر

ببین تو ماه پر ریسکی هستی باید هر هفته چک بشی مخصوصا ک درداتم داره شروع میشه بهتره ی سر تا بیمارستان بری معاینه بشی ان اس تی هم بدی ضرر ک ندارع عزیزم حتما برو

اره اگه از یک ساعت کمتر شد درد ها برو بیمارستان

سوال های مرتبط