اره انقباض بارداری همینجوره میگیره ول میکنه
اگر نفس عمیق بکشی درده قطع میشه درصورتی ک نباید اینکار کنی تا دردت ادامه دار شه و رحم باز شه برای معاینه راحت تری
اره احتمالا.. بزار فاصله هاش کمتر شد. مثلا ده دیقه یه بار و بعد پنج دیقه یه بار بذخو بیمارستان دیگه وقتشه
بله درد زایمان
اگر هم باشه فاصله زیادی داره .
اگر ماما همراه داری بهش بگو و بپرس چ ورزش های کنی
کلا دوش آب گرم بگیر
ببین تو ماه پر ریسکی هستی باید هر هفته چک بشی مخصوصا ک درداتم داره شروع میشه بهتره ی سر تا بیمارستان بری معاینه بشی ان اس تی هم بدی ضرر ک ندارع عزیزم حتما برو
اره اگه از یک ساعت کمتر شد درد ها برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.