۵ پاسخ

اگه منظم باشه بله

اره میگن همینجوری، دعا کن مارو موقع زایمانت که همگی راحت رایمان کنیم و نی نی سلامت بغل بگیریم

آره عزیزم

همونه عزیزم
ان شاءالله به سلامتی فارق شی

فکر کنم دردت داره شروع میشه فاصله ها کمتر شد برو بیمارستان

سوال های مرتبط