مادراتاکی بایدآب جوشیده بدیم ب نی نی هامون؟

۸ پاسخ

من که آب شیر میدم

ب من بهداشت امروز گف از الان دیگ میتونی اب تصفیه بدی ولی من دو دلم😑

ما خودمونم آب تصفیه میخوریم چه برسه به نی نی من گاهی جوشیده نمیدم تصفیه میدم البته گاهی

آب زیاد بزار بجوشه بریز تو پارچی چیزی

ببخشید ها یه سوال از چند ماهگی آب بدیم خوبه ؟

تا زیریکسال

والا میگن خودمونم باید جوشیده بخوریم. من می‌خوام تا یک سالگی بدم بعدش آب معدنی .نمیدونمم درسته یا نه.

تا همیشه😂
من تا دو سالگی میدم

سوال های مرتبط

مامان آیراد مامان آیراد ۱۶ ماهگی
مامان اسما خانم🧡 مامان اسما خانم🧡 ۱ سالگی
مامان سپهر و مینو مامان سپهر و مینو ۱۳ ماهگی