من که آب شیر میدم
ب من بهداشت امروز گف از الان دیگ میتونی اب تصفیه بدی ولی من دو دلم😑
ما خودمونم آب تصفیه میخوریم چه برسه به نی نی من گاهی جوشیده نمیدم تصفیه میدم البته گاهی
آب زیاد بزار بجوشه بریز تو پارچی چیزی
ببخشید ها یه سوال از چند ماهگی آب بدیم خوبه ؟
تا زیریکسال
والا میگن خودمونم باید جوشیده بخوریم. من میخوام تا یک سالگی بدم بعدش آب معدنی .نمیدونمم درسته یا نه.
تا همیشه😂
من تا دو سالگی میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.