۸ پاسخ

سزارین دیگه

اره ربطی نداره بریچ کلا سزارینه هرجوریم باشه دهانه رحمت

یجور بهت تاریخ میدن که درد زایمان نگیری

الان زوده تا ۳۷ میچرخه هی

اره سزارین اورژانسی

حتی اگه ده سانت هم باشید بازم سزارین میکنن

اره دیگه هنوز زوده منوتو بخوایم به اینا فکرکنیم جوش نزن عزیزم

آره بریچ کلا سزارین میکنن

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتیا💙 مامان آرتیا💙 ۱۲ ماهگی