سزارین دیگه
اره ربطی نداره بریچ کلا سزارینه هرجوریم باشه دهانه رحمت
یجور بهت تاریخ میدن که درد زایمان نگیری
الان زوده تا ۳۷ میچرخه هی
اره سزارین اورژانسی
حتی اگه ده سانت هم باشید بازم سزارین میکنن
اره دیگه هنوز زوده منوتو بخوایم به اینا فکرکنیم جوش نزن عزیزم
آره بریچ کلا سزارین میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.