نینی همش میزنه تو واژنم چیکار کنم 😥🤦‍♀️

۱۰ پاسخ

وای فکر کردم فقط من. دارم دیوونه میشم بچه اصلا خواب وقرار نداره هی تکون میخوره وتو واژنم لگدمیزنه. واقعا کلافم کی این حاملگی تموم شه وراحت بشم.

برا منم همونجا میزنه
خیلی رو مخه یهو انگار ی چیز اونجا میترکه🤣

بیکاره دیگه چیکار کنه

منم هنوز میزنه باید عادت کنی 😂😂

منم دقیقا همینه همش حس دستشویی بهم دست میده زیادی فشار میاره

اخه از همین الان شلوغه

من سر بارداری پسر اولم ی بار قشنگ نمیدونم دستش بود پاش بود قشنگ گرفتم لمس کردم

منم همینم 🫤 رفتن اونجا

هیچی عادت کنین

منم دقیقا همینه وضعم😵‍💫

سوال های مرتبط

مامان فاطمه و تودلی💙 مامان فاطمه و تودلی💙 ۱۰ ماهگی
مامان رستا و رها💕 مامان رستا و رها💕 هفته بیست‌ودوم بارداری