من قند ندارم ولی این علایم دارم
ن ربطی ب قند نداره کلن بخاطر هورمونامونه عرق میکنیم و گرممون میش
من هنوز آزمایش قند ندادم ،ولی مدتیه که گر میگیرم
من دیابت ندارم قندمم کاملا نرمال هستش ولی گر گرفتن شده پایه ثابتم همش درو پنجررو باز میزارم پاهامو با آب سرد میشورم🤦🏼♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.