۴ پاسخ

من قند ندارم ولی این علایم دارم

ن ربطی ب قند نداره کلن بخاطر هورمونامونه عرق میکنیم و گرممون میش

من هنوز آزمایش قند ندادم ،ولی مدتیه که گر میگیرم

من دیابت ندارم قندمم کاملا نرمال هستش ولی گر گرفتن شده پایه ثابتم همش درو پنجررو باز میزارم پاهامو با آب سرد میشورم🤦🏼‍♀️

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام💙💙 مامان جوجه هام💙💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا ۸ ماهگی
مامان اقا آرشا🩵 مامان اقا آرشا🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری