خانما فشار ۷ پایینه؟؟+ سردرد و یکمی سرگیجه

۷ پاسخ

چی نمک داربخور کشک وخیارگوجه نمک بزن بخور لواشک اینا

اره منم اکثرا روی۸ایناست فشارم

من کلا فشاره هی رو۷-۸هست بعضی اوقات سرم میزنم..دلیلشم اصلاا نمیدونم

ارهههه خیلی پایینه

البته من از دیشب تا الان اینجور شدم

منم سردرد سرگیجه حالت تهوع دارم

ارههههههه

سوال های مرتبط

مامان اینده🤰 مامان اینده🤰 قصد بارداری
مامان کوچولو🤰 مامان کوچولو🤰 هفته هفدهم بارداری