چی نمک داربخور کشک وخیارگوجه نمک بزن بخور لواشک اینا
اره منم اکثرا روی۸ایناست فشارم
من کلا فشاره هی رو۷-۸هست بعضی اوقات سرم میزنم..دلیلشم اصلاا نمیدونم
ارهههه خیلی پایینه
البته من از دیشب تا الان اینجور شدم
منم سردرد سرگیجه حالت تهوع دارم
ارههههههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.