فشارت پایینه که سرگیجه داری
نمیدونم منم اینجوری بودم فک میکردم باردارم ولی انگار مربوط به تنبلی تخمدان هست
ان شاء الله اره منم هفته های اولم اینطوزی بودم طوری که نمیتونستم از یک رب بیشتر تو ماشین بشینمورانندگی کنم کم کم خوب شدم
انشاالله ک هستی گلم اگه بودی خیلی برام دعا کن😔
اره گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.