سرگیجه و فشار پایین و نفخ از علائم‌بارداری؟

۴ پاسخ

فشارت پایینه که سرگیجه داری
نمیدونم منم اینجوری بودم فک میکردم باردارم ولی انگار مربوط به تنبلی تخمدان هست

ان شاء الله اره منم هفته های اولم اینطوزی بودم طوری که نمیتونستم از یک رب بیشتر تو ماشین بشینمورانندگی کنم کم کم خوب شدم

انشاالله ک هستی گلم اگه بودی خیلی برام دعا کن😔

اره گلم

سوال های مرتبط

منتظر پسته🥺🍓'. IUI. منتظر پسته🥺🍓'. IUI. قصد بارداری
مامان نیلو🫠❤️ مامان نیلو🫠❤️ قصد بارداری
مامان جان مامان جان هفته ششم بارداری