من بد میوه ترین بچه دنیارو دارم
خوش به حالت میخوره دا
ما که حسرت به دل موندیم بخوره
به به
کانال غذای کودک در روبیکا .🍲💕.
@food_babyy
منم باید ریزشون کنم
نوش جونش
پسر من اینجوذی نمیخوره من مثلا سیب و موز و خرما و اینارو توی شیکر میریزم با یکم شیر و مغزیجات مثل فرنی میدم بخوره
نوش جونش
همه رو یه جا بهش نده من توی سه یا دو وعده میوه میدم وقتی اینجوری میدی جذب ویتامین میاد پایین و اضافه دفع میشه
وای گل دخترمنکه محروم تا ۱۰روز دیگ🥲😢
همین طوری می خوره من باید ریز کنم بخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.