به وقت ویتامینه برای گل پسر🙂😋

تصویر
۹ پاسخ

من بد میوه ترین بچه دنیارو دارم

خوش به حالت میخوره دا
ما که حسرت به دل موندیم بخوره

به به

کانال غذای کودک در روبیکا .🍲💕.
@food_babyy

منم باید ریزشون کنم

نوش جونش
پسر من اینجوذی نمیخوره من مثلا سیب و موز و خرما و اینارو توی شیکر میریزم با یکم شیر و مغزیجات مثل فرنی میدم بخوره

نوش جونش
همه رو یه جا بهش نده من توی سه یا دو وعده میوه میدم وقتی اینجوری میدی جذب ویتامین میاد پایین و اضافه دفع میشه

وای گل دخترمنکه محروم‌ تا ۱۰روز دیگ🥲😢

همین طوری می خوره من باید ریز کنم بخوره

سوال های مرتبط

مامان شاهان مامان شاهان ۱ سالگی
مامان آقامحمد مهدی مامان آقامحمد مهدی ۲ سالگی
مامان 💙diyar مامان 💙diyar ۱ سالگی