خانوما جواب آزمایش niptمن چه جوریه خودم سر در نمیارم

تصویر
۳ پاسخ

خوبه نی نی هم دختره

low risk ینی ریسک پایین خوبه خداروشکر

اینم یکی دیگه

تصویر

سوال های مرتبط

مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی
مامان 💞💞💞 مامان 💞💞💞 هفته سی‌وسوم بارداری