۵ پاسخ

من تا ۲۵ روز اول دائم گریه میکردم، اطرافیانم کلی غصه میخوردن در نهایتم خودم با خودم کلی حرف زدم که محکم باش قوی باش تو دیگه مامانی باید قوی باشی تا بالاخره با یک تصمیم که من باید خوب باشم ناخودآگاه اون حسای بد ازم دور شد

سعی کن ویتامین ب6 بخوری من توی بارداریم دارم میخورم هیچوقت احساس افسردگی یا عصبانیت نداشتم تا اینکه الان فهمیدم چقدر بهم همین ویتامین کمک کرده
البته آدم گاهی وقتا تو بعضی از شرایط همچین احساساتی داره وکاملا طبیعیه

ببین دو سه هفته ی اول اصلا کذایی میگذره.ولی حتما سعی کن کارایی رو بکنی که بهت یکم حس بهتری میده.حتی ۵ دیقه قدم زدن با همسرت مثلا.نذار ادامه دار بشه

بدترین دوران همین ده پانزده روی اول هست

دقیقا منم هنوز اینجوری هستم
یهو میشینم گریه میکنم تا آروم میشم

سوال های مرتبط

مامان گلاریس مامان گلاریس ۱۰ ماهگی