درد زایمان هستند
انشالله خدا کمکت کنه گلم
درد هاشو میتونی تحمل کنی یا نه؟
تا جایی که میتونی تحمل کن ،دوش آبگرم بگیر ،اگه شیو لازم داری انجام بده،ورزش و حرکات رو بزن ان شاالله زایمانت نزدیکه
احتمالا موقع زایمانته گلم منم برای بچه اولم همینطور بودم
انشاالله به سلامتی دنیا بیاد
به نظر من درد زایمانی
حموم اب گرم بگیر اگه خوب شدی کاذبه
برو بیمارستان ان شاالله که زایمان راحتی داری برای ماهم دعا کن
ببین شیاف استامینوفن بذار اگه دردات خوابید درد زایمان نیس درد کاذبه
بله احتمالا موقع زایمانته همه که نباید درد شدیدداشته باشن انشاالله راحت زایمان کنی
برو بیمارستان امپول میزنن فورا میزایی
آره گلم برو بیمارستان چک شو ۴۰ هفته ای دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.