این دردا منظمه؟؟؟

تصویر
۱۲ پاسخ

اره عزیزم بسلامتی فارغ بشی

پس برو بیمارستان سریع

3 دقیقه ای درد داری اینقدر راحتی؟
واسه من اوایل 15 دقیقه ای و... بود برو بیمارستان

اره منظمه وقتی هم میگره شکمت میشه سفت سفت اگه بیمارستان نزدیکه یه دوش آب گرم بگیر یکم که دردت بیشتر شد برو اگه هم که دوره الان برو

در چ حده دردت، انقد دردش دردناکه ک حدواندازه نداره ،پریودی ضربدر هزار

ارررره برو بیمارستان خوشکله داره میاد به

دردم داره موقع گرفتن

ارههههه

اره دیگه هر چهاردقیقه یه بار یه دقیقه میگیره

برو بیمارستان این درد زایمانت دگ

برو بیمارستان یه آن اس تی بده

اره دیگه برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان نفس 🩵🩵 مامان نفس 🩵🩵 ۸ ماهگی
مامان ارسلان جوجه مامان ارسلان جوجه ۴ ماهگی
مامان آیهان🩵✨ مامان آیهان🩵✨ ۸ ماهگی
مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی
مامان جوجه 🍒 مامان جوجه 🍒 ۱۱ ماهگی
مامان کایلین💗 مامان کایلین💗 ۱۴ ماهگی
مامان نورا♥ مامان نورا♥ ۴ ماهگی