۱۲ پاسخ

اره همه تو اینستا عزادارن تو خیابون عزدار نیستن همه میرن کافی شاب همه جا خوش گذرونی میکنن

ولنتاین؟!
چه خوب مبارکه!!!
انگار فقط آدما تو اینستا عذا دارن!😅🖤

مبارکت باشه...شوهرمن ی تبریکم نگف

ما که بهش اعتقادی نداریم

مبارکت باشه قشنگ😍😍😍😍

مبارکاااا باشه😍😍😍

چند روز پیش یه کیک تو یخچالمون بود من بخاطر آلرژی دخترم نمیتونستم بخورم خیلی جاگرفته بود اومدم تیکه تیکش کردم تو یه ظرف در بسته گذاشتم همون لحظه شوهرم اومد گف ای بابا خرابش نکن بذار چند روز دیگه ولنتاینه بذار برا ولنتاین
من اصن نمیدونستم تو چه ماهی هستیم یا ولنتاینی هم داریم
حالا جالبه که هیچی نگفته و هیچ حرکتی نزده
اگه اینجوری نمیگف و تبریک هم نمیگف میگفتم اشکال نداره درگیر کار و مشکلاته فراموش کرده
اما الان که میدونسته و چیزی نگفته خیلی خیلی ناراحت شدم 😔🥺

من اصن یادم نبود ولنتاینه امروز هیچی بم نگف الانم که نیس سرکاره
پس باید آماده بشم برا فردا که جنگ راه بندازم

مباركه عزيزم
اينم سهم منو دخترم از طرف باباش

تصویر

شوهر من اصلا مناسبتارو نمیدونه‌ 😂

من هنوز منتظرم بیا. خونه 😂

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هامین جان مامان هامین جان ۱۳ ماهگی